My Life and My Stories

Direktlänk till inlägg 7 juni 2013

Min födelsedag!

Av Rickard - 7 juni 2013 18:19

Då fyller man 22 år idag! Det känns bra, känner mig ett år mer mogen och vis. Eller inte. Men hursomhelst har det varit en trevlig dag med fika i Mariebergsskogen där det var utställning på Naturum. Det var tavlor där fotografen fotat väldigt nära på kryp så de såg ut som monster. Också fanns det massa natur-grejer och fakta om djur och natur. Nu blir det grillning med mor och far. Ryggbiff, Hasselbackspotatis och till det svampsås.

Snart får träffa min älskling också! Längtar massor!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rickard - 9 juni 2013 11:39

Feminismen har fått ett starkt fotfäste i detta avlänga land. Frågan är om vi ska hata den eftersom den bygger på att alla män är dumma i huvudet och ett stort hot (lite som SD's propaganda fast med invandrare) eller ska vi älska den för att den bygg...

Av Rickard - 4 juni 2013 13:30


Nu tänker jag vara helt ärlig. Ni som klagar på Muslimer, kan inte ni bara hålla käften? Alltså, helt ärligt. För den extrema kristendomen är minst lika hemsk. Ni kanske tror att den gulliga varianten där man sjunger "Den Blomstertid Nu Kommer" och f...

Av Rickard - 3 juni 2013 21:33

Bättre dagar har jag sett. Dock så är det inte allt för illa. Vaknade imorse kallsvettig, antog att det var på grund av den varma morgonsolen som stekte mot fönstret. Men för några timmar sedan började jag bli seg och orkeslös och nu känner jag mig k...

Av Rickard - 2 juni 2013 23:40

Efter mycket om och men har jag nu en egen hemsida med egen domän. Välkomna in och ta en titt! www.rickardakerlund.se...

Av Rickard - 2 juni 2013 16:00


Har hittat gamla filmer som jag spelade in för väldigt länge sedan och som jag tänkte dela med mig av här på bloggen och som kommer vara uppdelat i olika delar.  Femton år gammal, ung och dum, jo tack jag vet. Älskade att spela in random-filmer för...

Om mig

 

Här ser ni en trailer för mig blogg för en inblick i vad den handlar om:

Hejsan på er
alla glada läsare därute! Jag hoppas att ni har det bra. Jag är en kille som bor i Karlstad och som älskar att blogga och att uttrycka mig i text.

Jag Älskar att träna och syssla med fysiska aktiviter. Finns ingen skönare känsla än att få lägga sig raklång i sängen efter ett hårt träningpass. Jag tycker också mycket om att umgås med vänner och vara med min underbara flickvän som betyder allt för mig! Jag vill nog också påstå att jag är rätt så spontan av mig, för det är trots att då saker brukar bli som bäst.

Jag hatar skitprat, lögner, otrohet och alla former av kränkningar. Mår bara illa av sådant och det får mig på väldigt dåligt humör så därför tar jag största möjliga avstånd ifrån sådana saker. Tycker bara sådana människor är patetiska. Skärpning på er! 

Nu kanske ni tror att jag bara finns här på bloggen? Men då tror ni fel för jag finns nämligen lite här och var. Här kommer en lista på vart ni kan nå mig. Klicka bara på ikonerna så kommer du rätt!

   

Kan också meddela att jag finns på följande nätverk:

kik messenger:

@RickAker

Skype:
@RickAker100

 

 

 

 

 

Inlägg baserat efter Kategori

Ställ en fråga (offentligt)

1 besvarad fråga

Maila Mig (Privat)

Name:

E-mail:

Comment:


Tips på bloggar

RSS

My Life and My Stories

Translate my blog


Ovido - Quiz & Flashcards